CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday 20 March 2010

Yahoo..esok dah sekolah!!!!

Seminggu lebih aku becuti. Aku merasakan cuti aku kali ni lebih dari cuti pelajar-pelajar aku di sekolah. Aku cuti sakan.

Mana taknya. Malam Khamis terakhir sebelum cuti sek hari tu, terus aku pergi USM. Lepas tu, ke sana ke sini aku pergi. Kenduri, urusan kelurga, program, jumpa kawan-kawan dan macam-macam lagi.

Di rumah pulak,aku mengambil kesempatan menonton filem-filem yang bagi ku mempunyai mesej-mesej yang baik. Ketika Cinta Bertasbih, dan Laskar Pelangi. Jika waktu-waktu tak cuti. Jangan harap la aku sempat nak tengok movie-movie ni.


Kepada yang cekap Math, cuba cek, betul ke salah..

Selain itu, aku juga sempat untuk menelaah tentang Iluminati yang sedang hangat di perkatakan oleh sahabat-sahabat kampus. Aku sempat juga untuk menonton rakaman Ceramah Ust Syaari tentang Konspirasi 2012. Sangat berguna rakaman yang Hisyam buat tu.

Hari ni pula, tengah hari tadi aku sempat berada di Penang. Petang di Usm Transkrian.Aku sama-sama menyibukkan diri meraikan kawan-kawan konvo.

Memang letih aku dibuatnya cuti ni. Sedar-sedar esok dah buka sekolah. Banyak lagi kerja aku yang tak sempat nak diselesaikan masa cuti ni. 25 Mac ni aku ada interview SPP pulak. Untuk konfemkan pekerjaan aku ni.

Mudah-mudahan segalanya dipermudahkan. Amin..

0 comments: